pondělí 30. ledna 2012

Zbožňuji lodičky


Klasické lodičky jsou podle mě nejhezčí a nejslušivější obuv. Na každou nohu se dají najít nějaké, které přesně padnou a budou vypadat skvěle. Miluji je snad všechny. Od úplně jednoduchých a jednobarevných až po botky s různými ozdobami, detaily a vychytávkami. Mám ráda mašličky, různé barevné kombinace i vzory.




všechny: www.asos.com
                                                                               
Pro pohodlné nošení i po celý den musí být lodičky kvalitní, dobře vyvážené a nejlépe kožené. Alespoň já mám právě s koženými nejlepší zkušenost, po chvíli nošení se skvěle přizpůsobí noze.
Pro inspiraci jsem sestavila pár kombinací, ve kterých právě lodičky hrají hlavní roli.




vše sestaveno na www.polyvore.com

A co vy? Nosíte lodičky rády? A nosíte je běžně, nebo jen na slavnostní příležitosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat