pátek 10. února 2012

Svetr


V těchto mrazivých dnech asi každý z nás přemýšlí, co si vzít na sebe, abychom už po pár minutách venku nebyli promrzlí na kost.
V takových chvílích já nejraději sáhnu po nějakém svetru (nebo i dvou:-)). Dobrý svetr krásně zahřeje a navíc je i skvělým módním prvkem. Myslím, že pro každý styl oblékání se dá najít nějaký vhodný svetr.
Já nejraději nosím svetry s rolákem, protože nejlépe zahřejí. Moc nechápu poslední dobou velmi rozšířený trend svetrů s krátkými rukávy (i když jeden náhodou také vlastním). Když jsem před Vánoci sháněla svetr, bylo opravdu těžké sehnat nějaký s dlouhými rukávy. Přitom mi to nepřijde moc logické, svetr je teplé oblečení, tak proč krátký rukáv? Na těle se budu pařit a ruce mi budou mrznout… Co vy na to?

 inspirace z www.asos.com:


 a něco pro pány:




Žádné komentáře:

Okomentovat